Gra stworzona w ramach pracy inżynierskiej. Deatchmatch dla 2 do 4 graczy z możliwością desktukcji otoczenia w czasie rzeczywistym.
Gra typu connect4 stworzona w Unity z możliwością dostosowania parametrów sztuczne j inteligencji.
Gra logiczna polegająca na przeprowadzaniu róznokolorowej lini przez punkty kontrolne.
Wisielec stworzony w Unity i wydany na urządzenia mobilne z systemem android.
Turowa gra logiczna, w której musisz oczyścić lochy z potworów napisana w Unity3D i C#.
Gra stworzona w międzynarodowym zespole podczas tygodniowego game jamu (Weekly Game Jam 111) w Unity3D.
Lokalny multiplayer, w którym poruszasz się tylko kiedy strzelasz. Projekt stworzony w Unity3D z użyciem C#.
Gra stworzona w Unity3D w przeciągu 48 godzin na Sensei Game Jam 2018.
Lokalny multiplayer dla 2 do 4 osób pozwalający na walkę w przestrzeni kosmicznej dookoła planety, której oddziaływanie grawitacyjne ma ogromny wpływ na pole bitwy. Gra zaimplementowana w Unity3D i C#.
Pong kontrolowany przy użycia czujnika światła wbudowanego w telefon. Zaimplenemtowana przy użyciu Android Studio i Java.
Lokalny multiplayer dla 2 do 4 graczy stworzony w 24 godziny na MGA Game Jam 2019. Gra zaimplementowana w Unity3D i C#.
Snake w ASCII napisany przy pomocy C++ z użyciem biblioteki std oraz windows.h.
Napisz do mnie na: me@filipmaczko.pl